TVÅ ÅR MED MIN ÄLSKLING!! <3

Hej hej!
Ska uppdatera lite fort för jag måste göra några saker innan jag ska lägga mig.
Idag firar jag och Johan två år!!

Det känns inte som länge sen vi gick ut första gången, fast ändå gör det det... Så mycket har hänt!
Jag gick fortfarande i ESN och jag kommer ihåg att det var på en fredag som han och jag skulle träffas själva för första gången och jag var lite nervös och ville inte säga till nån att jag skulle träffa honom men under dagen fick jag feber och mådde skit men jag träffade honom iallafall i Skärholmen och vi åkte till Heron City, kollade på bio, sen efter det åkte vi till Slussen och åt på McD sen åkte jag hem och blev ännu sjukare! Men det var värt det!
Efter det gick allt väldigt fort frammåt men det kändes heller inte som att det var fel och se var vi är nu! Två år senare!
Visst, vi har haft våra ups and downs men ja... Två år som sagt.

Nu måste jag iallafall avsluta och får uppdatera mer om helgen så fort jag får tid!
GODNATT!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Är så sjukt glad för din skull! Ta vara på varenda minut, det är så lätt att ta något förgivet.. Sen när det är borta mår man skit <3 Grattis grattis grattis! <3

2011-10-17 @ 20:54:35
URL: http://sjuttoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0