Skratt!

Hej igen!
Nu är det kväll och det är hysteriska Alex på 3an nu (Kniven mot strupen). Jobbet var chill, som jag sagt innan- älskar folket!
Påväg hem när vi hade gått av bussen i Slussen så började jag och Sofia skojbråka och skrek och knuffades så att en stackars liten tant blev helt orolig då hon trodde att vi var allvarliga så hon skulle precis komma emellan oss precis innan vi slutade och skratta. Stackars tant, fick så dåligt samvete. Sofia och jag har vart helt galna och skrattat idag haha

Men nu måste jag skicka in en uppgift till hälsopedagogiken innan jag glömmer! Har vart klar i typ en vecka nu utan att skicka in den och idag är sista dagen :O

Men ska sova snart så detta blir nog mitt sista inlägg för idag!

Puuuuuuuuuuuuuuus, hej.

Tumblr_lsei00eqbt1qihaiko1_400_large

Älskar drömfångare! Så vackra, vill hitta en helt otroligt fin och köpa den! Har en som jag haft i typ 6-7 år men jag vill ha en ny! Med stora och vackra fjädrar! :D


Kommentarer
Postat av: sofialejon'

Hahahahahahahaha omg, stackars lilla tant :(



men det är inte okej av dig att va rasist! Så är det bara, jag hatar rasister. De är knasiga? :O



Så kommer du bara där, nästan skriker över hela bussen, vad är det med dig och negrooos, hahhaahaha xD omg jag dog :) Vi flippade på bra igår ^^ puuuuuuuuuuuusss

2011-10-07 @ 14:04:14
URL: http://simpleeheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0