Restaurang

Kvällens på er!
Ligger i soffan och inne på fb och chattar lite.
Det blev att jag sov över hos Johan igår och vi hade mysigt, pratade om massa saker :) Sen sov vi och vid nio låg vi båda jättevarma med hans fönster HELT öppet men det kändes som att vi hade ett element på oss. 1a oktober och denna värme! UNDERBART!
Vid halv sex var jag hemma idag iallafall och jag fixade iordning mig för att jag och mamma sedan skulle på restaurang till middag med hennes vänner på söder. Det var jättetrevligt!

Nu har jag verkligen inget för mig på denna lördagskväll men jag är faktiskt väldigt trött så jag ska sova snart så att jag är pigg inför jobbet imorn!


Hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0