Nu är det fredagsmyyys!

Dags att uppdatera?
Yeah, you see this. Hemma på en fredag med godis och kollar på Idol. Eller ja.. nu är det nyheterna.

Ändå ganska skönt att inte göra nåt ikväll för jag är väldigt trött men det var liksom inte så att jag valde det själv utan verkligen ALLA är upptagna med sitt, så det suger ju. Men som sagt- tur att jag är trött ;)

Jag vill däremot veeerkligen ha pengar nu för jag vill ha en klänning! Kollade på Kenzas blogg och ser alla fina kläder och bilder hon har, vill också ha! Känner att min garderob är såå tråkig, men det kanske alla alltid gör? :P
Aja, jag ska iallafall rensa ut den imorgon för på söndag ska jag och mamma på loppis och sälja allt skit vi har!

Tumblr_ltf736mx1u1r3uaqzo1_1280_large

Nu börjar Idol igen!

Kommentarer
Postat av: E M M E L L Y

Fredagsmys is the shit alltså ;)

2011-10-22 @ 01:27:05
URL: http://emmellys.blogg.se/
Postat av: sofialejon'

SHIT VILKEN SNYGG KLÄNNING! :o Where did u find it girl? :o <3



hallå, jag kommer tillbaka till sthlm imorgon tror jag. Om du vill ses o göra något eller ah om du fortfarande inte har ngt att göra så kan vi kanske ses o plugga eller nått :) haha <3 puuusssinusssipusssssss

2011-10-22 @ 15:25:46
URL: http://simpleheart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0