Min mentor- en fd kändis! :D

Hallå hallå!
Jag gör en snabb uppdatering innan jag tar mig till skolan nu.
Somnade vid halv åtta igår och var heeelt död och så missade jag Desperate Housewifes :(
Vaknade inte förrän halv två inatt så det var bara att somna om och trots att jag sovit typ tolv timmar inatt så är jag fortfarande väääldigt trött!

Men nu är det så här också, lite sent påkommet men jag fick faktiskt reda på att min coach (mentor) i klassen- Mingus Price var med i Fattaru! Och hans brorsa också- Marcus Price som även gjort en låt med Carli som jag älskar haha!
Hur coolt är inte det?? Mingus vaaaa




Mingus är han i blå tröja hihi



Sen en klassiker från min sida! Vet inte hur många gånger jag lagt upp den här haha

Men nu måste jag rusa till skolan!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Är så sjukt avis! :(

2011-10-05 @ 08:51:14
URL: http://sjuttoon.blogg.se/
Postat av: olivia

tack hjärtat! :D

2011-10-05 @ 22:11:27
URL: http://moodyteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0