Jag unnar mig, jag :D


Två eyeliners och en marcara, väldigt behövande (om man ska vara ytlig och materiell så att säga). Helt sjukt att mina marcaror tar slut efter en månad... Men det jag gör är att lägga i en droppe vatten när det känns torrt så håller det ett par veckor mer ;)

Och igår så fick jag ett sms om mitt stjärntecken som en daglig grej sådär men jag vaknade av den, läste, klickade bort den och hade helt glömt bort så när jag kommit hem från Kista igår såg jag ett sms där det stod:
"Du tar vara på varje krona och när fina fynd dyker upp i din väg har du råd att handla. Unna något fint till dig själv!" Samtidigt som jag hade köpt ett par liiite dyra skor för min smak och ekonomi just nu. Men som sagt- unna något fint till dig själv!
Vilket jag gjorde ^^


Min kamera har gått sönder så det får bli keff kvalitet från luren med blixt som gör bilderna gula :(

Hursomhelst! Dessa skor unnade jag mig igår! 400:- från H&M och sminket- också från H&M :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0