Invigning

Hej!
Nu är jag hemma, dags att sova snart är väldigt trött men kom nyss på att min nudelskål väntat på mig i typ en kvart..
Orkar inte lyfta på mina armar för jag har haft mjölksyra i de i ca 40 minuter för att jag bar på sovandes Ian från parkeringen hem! Fick nämligen skjuts av mamma från jobbet ikväll :D
Och jobbet gick bra, gav upp sista timmen, hade verkligen ingen ork hehe

Annars har dagen varit soft, jättestolt över att jag kommit i tid hela veckan nu förutom tisdagen som jag inte var på nån lektion! Efter skolan idag mötte jag upp Ida och skulle luncha och då var Sara där så när vi var klara åkte vi hem till Sara som bor nära jobbet och chillade där tills vi började!

Och idag har jag invigt min vinterjacka. Fyyyfaaan. Ångest! Däremot så gick jag i vissa tillfällen och svettades som fan och andra så frös jag iallafall!! Oh well...
Skola imorgon igen, sen helg! Har inget planerat inför helgen och verkligen alla är upptagna :( Får se vad jag hittar påååå.

GODNATT iallafall



Mina fina tjejor! ♥

Kommentarer
Postat av: Ida

åh hiihih puuus

2011-10-23 @ 23:58:27
URL: http://finest.se/ii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0