I skolaaan

Hej!
Slutade skolan för en halvtimme sen och är fortfarande kvar för Sofia har missat ett prov som hon gör nu så jag fördriver tiden lite!
När hon är klar ska vi dra till stan och se om vi hittar sånt vi behöver inför fredag på maskeraden så får hoppas att det man behöver finns ;)

Annars har skoldagen varit bra och den har inte varit jobbig, har ändå varit motiverad plus att vi hann med att åka till Kista innan skolan och kollade lite till vad som behövdes! Har även hunnit äta sushi till lunch i Rådmansgatan och mötte upp Kidah och Keisha så att jag fick tillbaka två av mina klädesplagg Keisha lånat av mig! Så då är en sak avcheckat som behövs inför fredag hihi

Förövrigt har Magda varit på intervju på jobbet idag och hoppas verkligen att det gått bra och att hon får jobbet! Men det tror jag säääkert att hon gör :D Hahaha gud vad många jag rekryterat till jobbet nu, det är typ 7 st nu som antingen börjat eller ska börja! Men det är ju bara kul :)

Nu får jag ta och avsluta för ingen kommer orka läsa det här iallafall, blir så utdraget och tråkigt så jag uppdaterar när jag kan! Efter stan åker jag och Sofia hem till mig och innan vi lägger oss ska vi se till att plugga på lite instuderingsfrågor (jag iallafall) och imorgon börjar jag tidigt trots min sena vecka för vi har programdag. Alltså- INGA LEKTIONER! :D Slutar tolv också så det blir naaaaaajs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0