Fredag och lördag i bilder, till en viss del :P

SATC på trean nu, underhållande :)
Annars så försöker jag läsa mig min nya mobil just nu men det är inte så kul att hålla på med saker när man inte har pengar på den än. Men tänkte passa på att lägga upp bilder från helgen då!


Drägg-Madde haha


Sofia som gör sallad


Heh...


I fredags i Fruängen



Det vart inte så många bilder för jag glömde bort kameran vid de flesta tillfällena hehe

Men igår så mötte jag iallafall upp Emma i stan efter att ha varit med Sofia, Yasin, Erik och Amanda och Emmsi och jag åkte hem till mig och lämnade av några grejer innan vi gick hem till Erik i Kista där även Adem och Misha var, försökte muntra upp E för han mådde inte så bra men kvällen slutade med att vi alla mådde ganska bra :D Hade kul men lekar osv. Och Eriks mamma gjorde världens godaste baguettemackor!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0