Förslag???

Goddag!
Chillar i skolan och försöker få lite plugg gjort. Skulle haft sällskap med Sofia idag men hon har inte kommit till skolan så jag får klara mig själv :(
Ska iallafall möta upp Ida lite innan jobbet, länge sen hon kom!

Förresten så har Alexandra i klassen bjudit mig på en halloweenfest den 28e! SKA BLI GRYMT!
Det blir hon, Madde, Amelia, Sofia och jag av de jag vet, längtar!
ETT PROBLEM bara.... Vad ska jag vara utkläd till??
Några idéer? Jag vill inte vara något som alla är liksom, en standardgrej så förslag uppskattas!
Wedad sa pirat och jag har redan lite kläder som jag kan ha användning för men jag slår av om att det kommer att vara typ 20 pers till som är det?
Aja, får kolla vidare men om ni har förslag så lägg gärna in en kommentar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0