Catching up here

Äntligen hemma och har ätit!
Måste verkligen lägga mig snart så att jag orkar upp imorgon!
Men jobbet gick bra, eller ja helt okej för jag vet att jag kunnat prestera bättre två av timmarna och hade jag sålt varsin lott till under de två timmarna så hade jag tjänat 180 kr mer! Men jaa, det är ändå en bra dagslön så jag ska inte klaga :)

Kan ju passa på att berätta vad jag haft för mig i helgen också..
I fredags var jag ju i skolan och efter det så tog jag bussen raka vägen till Bredäng och hem till Johan, han mötte upp mig. Sen chillade vi hos honom i lite mer än en timme, två kanske innan vi drog till Skärholmen, köpte sushi där och gick till Heron City för att hämta ut reserverade biobiljetter! Vi åt upp vår mat sen hade vi lite "sparetime" så vi chillade och sen började filmen! Såg Abducted med Taylor Lautner. GRYM film! Och neej, inte för att han är snygg -.-
Hahah

Men efter filmen drog vi hem till Johan igen och hade en trevlig kväll. Alex och Sofia kom, och Sez i slutet. Trevligt umgänge!

I lördags var vi hemma hela dagen och efter middagen drog jag till Hässelby för att fira Sofia (min andra vän Sofia alltså haha) som har fyllt år! Var där i några timmar och hade skitkul, sen åkte jag hem till Johan igen och vi la oss. Igår, söndag, hade vi en lugn dag och det var ju vårt 2-års firande, men det var inget speciellt, vi har en annan dag planerad för det ;) Vi åkte iallafall till Sätra för att hälsa på Johans farmor som fyllt år och vi kollade på massa gamla bilder :D Det var mysigt!


När solen lyste in på jobbet för någon vecka sen! Fint va? :D Men sen är det ju alltid mycket finare i verkligheten... Speciellt om man tagit med mobilkameran hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0