Update om dagen

Oj, att klockan redan är halv ett!
Har iallafall haft en väldigt bra dag :)
Jag var ju som sagt med Willy hemma idag, det var länge sen vi hängde, speciellt utanför skolan (i också med tanke på att vi har motsatt vecka plus att han inte varit där under två veckor till och från), men vid sex drog vi hemifrån, han gick hem och jag åkte till Mariatorget och kom tio minuter sent så Emma, Emma och Alex väntade redan på mig, och Johan kom precis så vi drog till bowlingen och det gick bättre än alla andra gånger (mycket!) plus att jag var inte sämst :D

Emma M följde ju också med fast det var inte planerat så hon spelade inte med eftersom att jag redan bokat... Men det ska göras om!

Imorgon ska jag iallafall med Ian till Husbybadet och bada med honom så vi får ju se hur det går! Det är tänkt att Emma ska följa med men hon är i Bredäng så får se om hon orkar upp tills då.


Men nu får jag ta och avsluta så godnatt till er ♥

Tumblr_ltv03qa1ai1qcrza7o1_400_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0