Stor update

Hej, förlåt för dålig uppdatering men det mesta är som sagt datorns fel... Den är så seg.
Jag kom iallafall nyligen hem från jobbet och det har väl gått helt okej den här timmen. Jag sålde 8 lotter på en timme idag! Det är det bästa på länge för jag har varit så himla otaggad den här månaden och det har inte gått speciellt bra.

Men jag tänkte iallafall berätta om min helg- fredag så mötte jag upp Sofia på morgonen såfort affärerna öppnade och då shoppade jag lite inför kickoffen vi skulle ha på jobbet.
Vid sex var vi där och kl sju började vi med trerättersmiddagen. Det var jättekul och det delades ut priser/diplom emellan rätterna, skämt, bilder osv. Vid tio hade vi ätit klart och vid den tiden blev det fest! För de som var över 18 drack och blev väldigt fulla (nästan alla!), till och med coacherna hahaha
Det var slut vid ett och då fick jag skjuts till Solna av Lisas pappa. Fick dock vänta på tunnelbanan i 18 minuter men jag underhöll mig själv :)

På lördagen gick jag upp tidigt och jag, mamma, Ian och Nico åkte till landet och lunchade där. Mormors syster, hennes man och min gammelmormor kom så det var trevligt. Dock så var jag väldigt trött och sov en stund.
Vid fem åkte vi därifrån och då åkte vi till Solna där Johan mötte upp oss, vi köpte hem sushi (himelskt!) och när vi var klara gick jag och han till Kista för att köpa lite gottgott och hämta upp det tre första Twilight-filmerna från posten. Jag och Johan kollade på första sen när han åkte hem kollade jag på de resterande två. Förra veckan såg jag ju fyran ;)

Igår var det bara jobb och jag åkte hem direkt efter, städade rummet osv och gjorde inget speciellt.
Imorgon är en ny dag såklart och jag funderar faktiskt på att jobba extra för jag har missat några pass, vi får se.

Nu känner jag att det börjar bli ett långt inlägg här så jag avslutar och ska lägga upp några bilder från de senaste dagarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0