Skuuulan

Hej hej!
Sitter just nu i skolan och äter min foccacia (vet inte hur det stavas..). Idag är det fett tråkigt här. Ingen rolig person i skolan och bara tråkiga lektioner..
Ser också att den andra beteende-klassen kollar på en film- The Experiment just nu :P
Vi började kolla på den på psykologin som jag kanske nämnde innan och så laddade jag ner den och kollade klart. Bra film!

Lilian gick precis förbi med mat och hälsar bloggen så mycket och att hon hatar jeans, därför är hon så seg idag... Hejdå bloggen!

Back to meee. Det blir jobb idag och idag jobbar Emma också så får hoppas på det bästa! Jobbade inte i måndags så nu får jag faktiskt ta igen lite! Sofia har även sagt att listorna blivit bättre så hoppas det :) Nu är det bäst att jag avslutar och äter klart, byyeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0