NEWS!!

Klockan 19.21 12e november 2011 föddes ännu en lillebror till världen. Nämnligen Nico Angelo Santos!
Mamma, Roger och lillen har kommit hem nu och Ian springer runt här och vet inte riktigt om det är kul att ha en bäbis här eller om han vill att han ska ut härifrån haha. Han har nog inte förstått än.

Annars nu så sitter jag i soffan med pojamas (jag vet att det inte stavas så) men ska väl se till att städa rummet och så. Tog ledigt från jobbet hursomhelst så får se vad som händer idag.

Fredags förresten var skitkul! Jag kände väl mer eller mindre alla som var där och typ halva ProVoice kom! Jag kan däremot vara ledsen att meddela att det inte blev några bilder (för min del iallafall) för min kamera var helt urladdad så jag tänkte ladda den och då glömde jag att sätta in batteriet igen :P

Kommentarer
Postat av: Josefin

Åh grattis! :D <3

2011-11-13 @ 19:29:49
URL: http://sjuttoon.blogg.se/
Postat av: Anonym

yeyeyeyey :D <3

2011-11-13 @ 22:05:54
URL: http://finest.se/ii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0