Jobbar i skolan!

Är fortfarande i skolan och har hållt på nu ett tag med en uppgift som jag ligger efter i som har deadline på söndag! Men tro det eller ej så går det väldigt bra och jag har kommit långt. Det är nästan så att jag inte vill gå härifrån förrän jag är klar för jag vet att jag kommer ha svårt att komma igång. Speciellt hemma och speciellt med den halvdöda datorn vi har. Känns som att den kommer explodera när som helst!

Det är en anledning till att uppdateringen inte varit på topp plus att jag har varit väldigt trött och haft annat att göra.
Vid halv fyra, fyra ska jag börja åka mot jobbet. Dags att sälja! Jag har missat några pass så det är dags att komma ikapp. Ska se om jag kan jobba på lördag så kommer det nog kännas liiite bättre. Det är decembers lön det handlar om! Mellandagsrea!! Hihi

Nej men nu ska jag se till att återgå till arbetet så att jag hinner klart. Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0