Home sweet home!

Hemma!
Jobbet gick sugigt men jag är glad iallafall för ÄNTLIGEN blev jag klar med psykologiuppgiften! :D
Slipper jag tänka på det. Nu ska jag bara se till att läsa klart boken till uppgiften med både svenska och psykologi, har kommit ungefär halvvägs och jag har haft så mycket annat att göra så jag ska se till att ta all min min fritid till att kunna läsa ut den tills imorn!
Och imorgon är det fredag!! Helg!! (lov tänkte jag säga :( haha) Så jag och Emma ska på bio och se Twilight och NEJ jag är inte så förtjust i det men det är väl ett måste att se den om jag ändå sett alla andra. Skulle aldrig betala för att se den på bio men jag har ju biobiljetter som jag fått på jobbet så då är det lugnt ;)

Men nu känns det som att datan går sönder när som helst så jag ska avsluta nu då! GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0