Hemma från skolan

Jag har stannat hemma från skolan idag för när jag vaknade så kände jag att jag verkligen orkar inte gå till skolan, jag är SÅ trött både psykiskt och fysiskt och jag kände att om jag inte tar ledigt under veckan så kommer jag inte klara av den här veckan. Är fortfarande väldigt trött men jag måste städa rummet, byta sängkläder osv. SEN kan jag bara slappa hela dagen.
Eller inte. Jag har två psykologiuppgifter (en av de är svenska inblandat också) som ska lämnas in och en uppdatering av en hälsopedagogikuppgift inlämnad tills fredag. Sen måste jag läsa ut en bok till en av uppgifterna. Den lånade jag igår :P
Det är hursomhelst väldigt mycket som ska göras bara en här veckan och just nu vill jag bara sova igenom allt!

Haha, neejdå. Nu ska jag sätta igång med rummet så det blir gjort så blir det mer uppdatering sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0