GREKLAND-reunion

Aaaaa... Jag har fått mig en väldigt skön "powernap" på kanske två timmar. Mamma väckte mig halv sex och tur det, annars hade jag sovit tills elva kanske? :P

Pratar också på facebook om vilken dag som skulle bli bäst att mötas upp alla som var i Grekland i sommras och så kommer mamma och Johans farmor och så går vi igenom alla bilder osv från Grekland och ska äta grekisk mat! Åh vill tillbaka! Det var så kul och skönt och speciellt med den här underbara familjen Johan har!

Snart börjar Outsiders också och vid nio DH, missade förra veckan + reprisen så nu mååste jag bara kolla.
Hade hoppats på en lite mer händelsefull dag eftersom att jag var ledig från skolan idag men jag tror inte att jag inser själv hur mycket mer lugnt jag måste ta det förrän jag gör det. SÅ TRÖTT! Men nu är jag tillräckligt utvilad får jag hoppas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0