Failing computer

Uuuuh, segt med uppisen, jag vet. Men det känns som att datorn failar på mig näääär som helst.
Har försökt starta den här datorn kanske fyra gånger i dag. Gav upp men nu var det mamma som satte på den så innan den stängs av tänkte jag se klart på en film vi såg på psykologin idag- The Experiment. Sick. Men bra!
Trodde inte att datorn skulle klara av att ladda ner den, men det gick! På typ en halvtimme bara. Kunde inte hålla mig till att se den på fredag :P

Annars så har jag varit i skolan, lite segt. Sen mötte jag upp Keisha och gick hem, hon ville träffa Nico. Lite senare kom Kidah och de åkte vid tio över elva, ganska sent men kul för mig :D

Imorgon får vi se vad som väntar. Kanske träffar Johan efter skolan, we'll se eftersom att jag inte pratat med honom på typ två dagar hehe

Men nu måste jag se till att få lite sömn inför imorn så att jag kommer upp i tid. GODNATT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0