Efter en hel veckas lov börjar skolan

Shoooooo, äntligen är jag här igen. På tiden eller? :P

Jobb idag och det gick bra!
Igår blev helt sämst men det slutade med att jag och Emma drog till Kista till Eriks brorsa och vi hade så kul att vi kom hem vid fem, kunde inte somna förrän sex och gick upp tio idag för jobbet. Har trots det inte varit speciellt trött förrän precis nu känner jag!
Efter jobbet drog jag och Keisha för att äta. Det blev i Kungshallen- Biff, pompa (som Miranda säger haha, sötnos) och beaneise sås. Iiiiingen aning om hur det stavas :P

Sen drog jag hem bara och ska väl lägga mig snart och ladda upp inför att börja skolan igen... SEX VECKOR TILL JULLOV! :D

Men för övrigt har mitt lov varit näst intill perfekt och jag hade det även jättemysigt med en hemmakväll hos Johan där jag sov över i förrigår!


Jag och Johan några veckor sen :)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Finisar!



Sv; vill inte ha någon byrå för den tar bara massa plats, men jag kan tänka mig att det får plats massa saker där i och det är väl det jag försöker undvika hahaha ;D <3

2011-11-07 @ 13:20:52
URL: http://sjuttoon.blogg.se/
Postat av: JENNIFER

ååååååååååååååååååhhåhåhåh vilken söt bild på er! <3

2011-11-10 @ 20:31:17
URL: http://falldownsevenstandupeight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0