Dötrött

God morgon! Jag är riktigt död just nu och kan erkänna att jag har svårt för att hålla ögonen öppna.
Ska göra mig klar nu inför jobbet men innan dess har jag bestämt mig för en stor kopp kaffe!

Så vad har hänt på sistonde?
Fredags pluggade jag lite hemma hos Sofia, åkte till Husby och mötte upp Emma, drog till mig sen skulle vi till Kista, Sofia på någon spelningsgrej och jag och Emma för att se Breaking Dawn del 1! Den var riktigt bra, värd att se om man gillar Twilight. Dock är det inte värsta grejen för mig men de filmerna är väl helt okej så jag kan ju gott och väl säga att den nyaste är bra ;D

Efter det avslutades kvällen hos Misha och Nader, sen åkte jag och Emma hem till mig, gick upp tidigt igår för att träna och det gick väl sådär.. Kanske inte så svårt med tom mage :P
Därpå åt vi hos Emma, jag följde med när hon skulle övningsköra och när vi kom tillbaka åkte jag hem.
Till kvällen träffade jag henne igen och Misha i Kista och senare som Erik så vi drog hem till honom!

Nu måste jag hursomhelst göra mig klar. Måste klä på mig, sätta i linserna, äta, tvätta ansiktet och borsta tänderna. Och bädda sängen! Sånna där småsaker tar tid... Speciellt när man är helt hjärndöd som jag är nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0