Tjaa

Ligger i soffan nu med mitt täcke och laddar upp bilder från Martins fest på Facebook. Chattar också med min granne. Känns konstigt att han är tre våningar ner och vi snackar. Båda är sugen på att gå ner till McDonald's men det är uteslutet! Tycker att man borde införskaffa sig god, enkel mat här hemma!
Om vi har tonfisk är det lugnt, får kolla upp det snart!
Var så himla seg när jag skulle till jobbet. Jag var inte trött men jag tyckte det skulle vara så mysigt att bara vara hemma hela dagen och inte göra ett skit. Det har jag inte gjort på månader :O
Kom iallafall till jobbet. KAOS! Jobbade till 9 men hjälpte Petra stänga för att kunderna tog fa-an heller slut. Så jag stämpla ut mig halv tio, eller nej 20 i till och med!
Åkte till Rålis en stund för att träffa Emma, Marre och Emma (ha ha). Vill träffa Emma så fort jag får chans för jag hinner knappt göra nåt nu för tiden :( Men det är snart över! En endaste skoldag kvar! FATTA! (slutar ju 8e dock :P)

Men nu tror jag faktiskt att jag avslutar. Har inget mer att skriva sååå SMELL YA LATER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0