Gårdagen

Åååh vaknade 12.20 efter att ha sovit SÅ skönt och haft en jättemysig dröm :) Det enda jag kommer ihåg dock är precis innan jag vakna och jag hade ringt till Johan men han och Sez satt och spela TV och dataspel hos Johan och jag trodde jag prata med Johan, men det var Sez och på nåt sätt var jag där också, men inte de (drömmar ni vet) och det var spelsladdar överallt, jättedammigt OCH så gick mormors gamla katt Mio där också! Åh vad jag saknar Mio. Typ världens snällaste katt!

Igår var kul iallafall! Alla var glada och partyhumör med roliga kostymer (temat var "dagen efter"). Jag var dagen efter en fest. Min fantasi är ju underbart rolig när det gäller sånt hahah
Och fester blir så bra när inget går fel. Man har kul bara. Och jag bada i hans pool! :D
När jag vakna idag har jag såån träningsvärk i mina armar och axlar, ner till ryggen och jag tror att det är från att jag simma runt hehe



I början av kvällen igår när Ida och Martin kom och hämta mig haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0