Har man tur så har man!

Cha cha bloggeeeen!
What a day! Är helt slut! Ska lägga mig så snart som möjligt. Men jag är iallafall nöjd med vad jag åstadkommit idag på stan. Jag vet inte hur alla andra är men jag är sen sån som bara får saker gjort om jag åker till stan själv. Annars blir jag så ofokuserad och kritisk till allt att det blir sällan att jag köper något som jag verkligen tycker om.
Fick iallafall tag på ett par shorts (YES!) och jag köpte också två par tights, en eyeliner och hårbortagningsspray, ville prova nåt nytt och Kidah har tipsat mig om den. Allt från H&M :P
Det enda jag inte fick tag på var en enkel svart kofta. Det var tydligen för mycket begärt.

Vid fyra jobbade jag och det är typ min lucky day idag för det kom en kille och skulle köpa tva bitar av vår morotstårta (han hade IKKI-kläder på sig, dvs han jobbade på sushiresaurangen i FoodCourt) och på nåt sätt blev det att han kom förbi strax efter nio med sushibitar som blivit över för dagen!!!!! Han frågade också hur ofta jag jobbar och med det menade han att när han ser mig jobba (stängning dårå) så ska han komma med leftover sushi! Jobb i Kista ÄGER!

Här är bilder på vad jag köpt idag. Kan visa hur shortsen ser ut PÅ imorgon eller nåt, om jag hinner!


Shorts: 249:-
Tights (leggings?): 79:- st
Eyeliner: 30:-
Hårborttagningsspray: 95:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0