No rubriko

Oj vad länge jag sov inatt! Typ 10-11 timmar.
Nu är jag iallafall utvilad. Skulle träffat Ida idag men jag får inget svar så jag hade en plan B och C. Plan B: Träffa Nicole i stan men man kommer inte fram när man ringer :S och plan C: Träffa Emma och Marre, men det är mer till kvällen.
Så vi får se vad som händer idag. Igår åkte jag iallafall inte hem direkt efter jobbet (som förresten var hur mycket folk som helst!), utan jag åkte in till stan och mötte upp Emma, Marre och Jahwanna och så satt vi typ i Rålis och träffa massa jättefulla folk hahaha. Påväg hem medans jag vänta på tunnelbanan i Fridhemsplan träffa jag på Amelia från klassen och hon höll mig lite sällskap innan min tunnelbana kom :)


Kommentarer
Postat av: Josefin

jag såg dig inte.. :( Kollade efter dig faktiskt <3

2011-05-22 @ 15:49:58
URL: http://sjuttoon.blogg.se/
Postat av: Olivia

Hiho taaaaaack! :D Ja men det är typ jättelent, JAG SOV T.O.M med UTSLÄPPT!!! Frisören var gaaalen alltså, vet fan inte vad hon gjort så det blev såhär platt... ska fan aldrig tvätta håret igen haha :') xx

2011-05-22 @ 20:39:56
URL: http://oiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0