Chill dag

Idag har jag varit på bra humör! Visst, skolan var tråkig, som vanligt men jag klarar mig för det är ju inte långt kvar nu. Hur som helst. Efter skolan kom Johan och mötte upp mig och vi åkte hem hit. Tog det bara lugnt och jag tvingade honom att kolla på Desperate Housewifes med mig hehe

Imorgon kommer nog att vara en releaf-dag för jag har tre prov då; matte nationella, samhälle check-up prov och i samma ämne om hur Sverige styrs. Ska bara göra halva som tur är. Men det ska bli skönt att få så mycket överstökat för sen har jag inte mycket mer att göra! Och efter skolan ska Johan bjuda mig på premiären av Pirates of the Caribbean! Oooh, I'm so exited! (and i just can't hide it!) Och sen sover jag över hos honom! Har aldrig fått det av mamma innan så det här är ett undantag ^^



Cupcakes som vi gjorde idag! Eller... Jag hjälpte till lite med glasyren hehe
Jag tog den vita!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0