Updateish 12/05/11

Heej :)
Kom hem för några minuter sen för att fördriva tiden innan jobbet. Ska gå snart dock. Var i skolan men innan språk gick jag, Madde, Alexandra, Rasmus och Amelia till Amelia. De hade köpt lunch och jag väntade på att klockan skulle bli halv tolv så att jag kunde åka till Rådmansgatan och sushia med Ida, Tommy och Julia!
Fick vänta lite men träffa Wibron och Berk utanför då det var massa polisbilar, ambulanser och en brandbil. Var tydligen ett bombhot där och massa avspärrat, men inget hände under tiden som vi var där :)
Sen åkte jag till stan och kolla i lite affärer och så, sen hem!

Är huuur trött som helst och somna två stationer innan jag skulle av och glömde nästan att gå av! Hade INTE orkat med det :P
Få se hur det går på jobbet då. Helst inte för mycket och inte för lite folk hehe



Fina Ida... <3 Love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0