Trött i skolan

Heeeej. Är i skolan och har engelska, kollar på film som vanligt (...) och idag är det Bridgit Jones dagbok. Tröttna tillslut så några i klassen sitter i datasalen och jobbar på olika ämnen.

Idag skulle det varit idrott och det blev nåt missförstånd så halva klassen väntade på vår lärare i en halvtimme innan vi gav upp. He was no where to be seen!
Jag, Emma och Lollo körde lite tidsfördriv och åkte hem till mig ett tag innan vi åkte till Skanstull och åt skitgod pizza! Vi åt klart och tog oss till skolan och jag har skojat lite idag :)

När jag slutar ska jag ju till jobbet och det första ska bli DRICK KAFFE! Kunde inte somna inatt så trots att jag var pigg och tog mig upp i tid imorse så är jag jättetrött nu!

En kvart kvar to go! Heido!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0