Tonight I'm gonna make you mine!

Hei :)
Johan gick nyss och det har vart en skön dag.
Nationella gick bra! Förutom att jag vet inte om jag skrev om fel ämne... Men isåfall är det min lärares fel! Jag frågade henne, hon svara och jag fråga igen för att klargöra att jag skrev om rätt sak. Aja om hon rättar efter min stavning och struktur så ska det nog bli bra!

Efter skolan gick jag och hämta Johans mobil från hittegods och sen mötte jag upp Nicole en snabbis! Då åkte vi in till T-Centralen där Johan och Sez var. Vi gick till McDonald's. Efter det åkte Sez och Nicole hem, jag och Johan till mig och vi har tagit det lugnt här sen gick vi och åt pizza och när vi kom tillbaka drack vi te och spela Uno och Kinaschack!

Nu är det CSIs 200e avsnitt! Verkar lite intressant ^^
Vi hööres



Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0