Stress med skola och jobb!

Godkväll på er. Nu har jag kommit hem från Johan och har hunnit plocka undan lite och satt på tvättmaskinen samt tagit ner den torra tvätten.

Lyssnar på Owl City. Har alltid gillat Fireflies men har inte lyssnat på andra låter förrän nu, fråga mig inte varför men det är bra låtar! :D
Nu de senaste dagarna har jag varit minst sagt stressad över skolan... Maj är alltid stressigt och det har ju de flesta märkt skulle jag tro :P

Har samhälle att göra, geografi och idrottsuppgift. Sen en litet omprov, eller ena halvan av ett prov, men det är inte förrän nästa vecka så det behöver jag inte stressa mycket över. Däremot det som ska lämnas in denna vecka och det är ju bara onsdag nu men med tanke på att jag jobbar torsdag, fredag, söndag, måndag och ska fira Nicole på lördagen så finns inte ingen tid alls för mig att ägna mig åt skolan, efter den.
Och jag har ingen annat val än att jobba eftersom att vi är enormt kort med personal. Jag hade inte alls haft nåt emot att jobba om det inte är så att man får så mycket uppgifter nu i slutet som man får. De bara fortsätter ramla in. Men jag fokuserar på de viktigaste uppgifterna helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0