One left to go!

ÄNTLIGEN KLAR! Då har man precis skickat in sista "viktiga" samhällsuppgiften! Alla är ju egentligen viktiga men nu har jag gjort de uppgifter som ger mig ett spikat G. Nu är det bara idrotten som fattas och den ska vara inlämnad på fredag och man ska tydligen skriva ganska mycket på den. Jag lovar att jag inte bara skjutit upp den här uppgiften men jag har jobbat så mycket och fokuserat på andra ämnen så jag har ärligt talat inte hunnit. Men den här är minst lika viktig sosm de jag gjort nu så jag ska sätta igång och sitta uppe ett tag till, trots att jag är trött, och börja på den åtminstone :)



Några veckor sen när jag, Jossan och Kaoutar åt lunch i Rålis innan vi åkte till idrotten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0