News

Kvällens på er :)
Jag har lite nyheter! Vet bra och dåliga. Men inte värsta grejen :P
Jag har fått VG+ i engelska! Borde egentligen vara lite nere över att jag inte fått MVG men jag har inte gjort alla uppgifter fullt ut så jag är överlycklig för jag hade nyligen IG varning pågrund av att jag missat ETT ENDA MÅL och det var att läsa och skriva om en engelskabok som handlar om kärlek. Det borde inte ens vara ett mål -.- Vad spelar det för roll vad boken har för genre??
Hursomhelst, VG!
En dålig sak är dock att David, klassens mentor (coach heter det på Jensen :P) Ska sluta (efter ett år bara!) för han ska flytta till Västerås. Det är lite synd för han är så snäll! Nu kommer vi få nån kvinnlig coach som är idrottslärare. Hon kommer säkert att vara en bitch -.-
Hahah
Men vi avslutar nyheterna med en till bra sak! Jag och Johan ska till Grönan imorgon! :D Slutar skolan tidigt och har ingen skola på onsdag så jag sover hos honom tror jag. Ska bli så kul! Har inte varit på grönan på riktigt sen 2008 när Lixa bjöd mig som födelsedagspresent :D

Nu har Criminal Minds börjat! C YA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0