Nattinatti!

Nu har jag pratat med Domme, Ida och Smuk om imorgon!
Det är ju ESN REUNION!! Can't wait! Det enda som suuger är att jag slutar jobbet 10. Men om lyckas stänga ca tio minuter tidigare hinner jag ta bussen från Kista 21.54 till Danderyd. Så möter jag Domme i tekniska typ halv elva.

Så imorgon blir tidspress!
Ska möta Emma och Lollo vid Karlbergs station kvart över åtta imorgon bitti för att gå till idrotten, sen har vi håltimme, därefter tre lektioner och slutar kl fem då måste jag skynda mig till jobbet och stänger då, som sagt får se till att stänga lite tidigare så att jag hinner med bussen, annars får jag vänta en halvtimme, då kommer jag istället få behöva ta tunnelbanan och det tar lite längre tid.
Hahaha





Hahaha jag har kul ^^
Godnatt nu iallafall! Får se hur uppdateringen blir imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0