Memories

NU ska jag lägga mig! Jag vet, jag vet. Klockan är mycket men jag har hunnit göra min samhällsuppgift, har dock halva kvar :P Men det ska inte ta så lång tid!
Nu vill jag bara vila mig inför imorgon. Får INTE (upprepar- INTE) komma sent till skolan för det är engelska nationella då. Skulle vara kefft att komma typ tre minuter sent och få IG på provet för att man inte fått komma in. Jag kommer nog spika det här! Engelsk skola i 10 år, det är ju bara pinsamt om det inte går bra för mig haha

Har också snackat med massa ESNare på chatten (alla som var inloggade) då vi har en grupp. Då kan alla snacka och ha en gemensam konversation!
Vi snackade om reunion, det ska vara på fredag! Oooh spännande. Hoppas att jag inte jobbar på fredag då. Känns så onödigt att börja jobbet 16.00 fastän jag SLUTAR skolan 17.00 och sen tar det ju sin tid att komma dit. Jag som stänger... Men vi snackade innan om att nån kanske tar min tid eftersom att jag knappt kommer att jobba. Vi får se!

GODNATT nu iallafall! Besiiito <3








Naaw fina minnen :) Nu kommer jag att somna med ett leende på läpparna :) Trots att det är mitt första nationella prov på gymnasiet! Oooh scary :O Hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0