Längtar

Nu har jag precis duschat, så skönt när man är trött och helt svettig från jobbet haha. Men måndagar är nice, inte så mycket folk :)
Har tvättat håret nu också, har haft platt i över en vecka! Ville inte :( men det började blir fettigt, smutsigt och fick ont i hårbotten :P Det är ändå skönt att ha sitt lockiga hår tillbaka. :)
Längtar till imorgon för då slutar jag senast elva och sen ska jag vara med min älskling! Känns som att det var två veckor sen jag träffa honom! Men det var i torsdags ^^ Kommer att få äta hans pappas goda mat också hihi

Hoppas att ni haft en bra dag! Godnatt sötisar <3

55796_1304275417_large

Kommentarer
Postat av: Olivia

Hahah men jaaaaa det är fett sad! Jobbigt att platta om hela tiden ju plus att frisören gjorde det så fint :-) fast nu har det typ förstörts av regnet ändå -.- aa i know, har klippt mig där det blev asbra :D fast dyrt har jag för mig ehehhe haha jag är fattig :( <3

2011-05-24 @ 16:35:51
URL: http://oiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0