Klädfrustrerad!!

Nu dricker jag te med mycket honung! :D
Halsen känns redan bättre men det är nog samma igen när halsen svalnat lite.
Trodde att klockan skulle vara nio nu och blev jätteglad över att Desperate Housewifes skulle börja då jag missat de två senaste avsnitten men det visa sig att klockan bara är åtta haha

However, efter skolan åkte jag in till stan för att hitta de där shortsen i rätt storlek! Sveriges (eller åtminstone Stockholms) utbud är sämst! Aaah blir så irriterad att det aldrig finns i min storlek. Provade i 36 i Kista här om dagen. WAAAY too big -.- Så jag är inte ens säker om 34 passar mig, det kanske ser jättefult ut.
Hittade ett andra par snyyyygga vita shorts, I 34 OCKSÅ. MEN.... Jaaa... Inte snyggt alls :(
Blir så frustrerad!
Får helt enkelt gå runt i mina jeansshorts hela sommaren igen, inget nytt :(
Vill gärna ha VANLIGA snygga jeansshorts i vitt, grått och svart men hittar inga snygga och inte för nåt bra pris heller. 300:- är alldeles för mycket för SHORTS. Har ju köpt vanliga jeans flera gånger mellan 50-100:- då kan man ju inte sälja shorts (som inte är i nåt speciellt märke) för så pass mycket pengar.

Men nu ska jag sluta bitcha, får fortsätta mitt sökande någon annan dag hahah. Nu ska jag ladda inför Desperate med popcorn och annat mysigt! :D



Får helt enkelt gå runt och se ut som en liten luffare i sånna här kläder... :P

Kommentarer
Postat av: Sv;

Taaack <3

2011-05-03 @ 21:27:32
URL: http://sjuttoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0