Irriterad över jobbet

Hej! Håller på att göra mig i ordning för jobbet, ska gå om typ 30 minuter. Eller okej, jag har inte ens börjat göra mig i ordning... Har bara suttit ute på balkongen i solen haha

Men skriver inlägget och sen skyndar jag mig!
Igår jobbade jag, sprang runt som en idiot när jag skulle stänga för att hinna med bussen till Danderyd. Jag missa den med max 30 sekunder.. -.-
Men jag tog tunnelbanan och kom inte mycket senare än tänkt. Jag mötte Dominic vid Tekniska och vi gick mot Liljan skogen där alla var. Och det var kul att träffa alla igen! Alla var så glada och trevliga :)
Tillslut gick alla som var klar men det tog ju sin tid att komma till tunnelbanan haha
Jag åkte till McD med Marwar i Fridhemsplan och sen tog jag tunnelbanan hem :)

Vill träffa Johan men det blir så svårt när man jobbar VARJE helg (det här blir min 17e helg att jobba i sträck, inte alla dagar i helgen dock) och hade tänkt träffa honom imorn på dagen då jag slutar jobbet fyra MEN Amanda är sjuk, och ingen annan kan ta hennes tid som stängning imorn så vi kommer att byta pass. Det är vid SÅNNA HÄR tillfällen som jag blir så irriterad! Det har nu slutat tre stycken på jobbet, snart fyra kanske och ÄNDÅ är de såååå kräsna med att fixa nya anställda. FATTAR INTE vad problemet är, anställ folk för JAG kan inte jobba heela tiden och om det är en dag som jag inte kan jobba som de frågar om ska det inte vara sånt problem med att jag säger nej. Och man ska ju fan heller få behöva jobba när man har feber, är sjuk och mår jättedåligt...

Men, men.. Få se hur detta blir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0