Inte långt kvar nu!

Morsning korsning. Hänger i skolan och har precis haft en väldigt onödig engelskalektion. Vi har muntliga på engelska nu och de som inte ska prata sitter bara och gör ingenting. Är jättehungrig dessutom hehe
Nu har vi geografi iallafall och vi ska arbeta med den sista uppgiften i kursen. Skönt att ha det klart sen!

Imorgon är det matte nationella. Behöver inte ens göra det tror jag, för jag kan inte höja mig och jag är nöjd med mitt G. Men jag vill inte chansa med att inte göra det ifall att jag måste kompletera hehe
Men guuuud vad skönt det är att skolan snart är över. Helt underbart. Har räknat ner till att efter den här dagen har vi bara sex skoldagar kvar. Med lektioner. Fem om man räknar bort nationella imorgon för efter har vi inga lektioner. SOOOOFT! :D
Mamma börjar prata nu också att vi ska försöka åka nånstans. Får se om det blir till sommaren eller hösten :)

Tumblr_lln08oqjmt1qcrss4o1_500_large 
Typ VÄRLDENS COOLASTE BILD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0