Hard to SAY the words

Hallå där mitt i natten! Ville bara göra ett snabbt inlägg innan jag lägger mig. Har ju inte uppdaterat på hela dagen!
Var i skolan, en kort dag för mig sen åkte jag och hämta lilla Ian på dagis och efter det kom Johan förbi en liten stund. Vi badade Ian och efter ett tag somna han. Mamma kom hem från jobbet, Johan åkte hem. Har varit med honom nu tre dagar i rad! Men till min deffens (stavning??) så hade vi inte träffats på en vecka förrän i tisdags och vi kan inte träffas förrän nästa tisdag heller. Men det är ändå bra till viss del. Då saknar vi varann extra mycket!

Hittade en bild på google (vanligtvis hittar jag dem på weheartit.com men den här sökte jag faktiskt på!) som jag tycker är väldigt smart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0