Happy

Jobbet gick jättefort idag! Och det gick väldigt bra :) Var DÖTRÖTT ett tag men sen fick jag äta och tog en kopp kaffe, då blev det bra igen. Solen alltså! Men så himla skönt, jag klagar absolut inte på den :D

Lyssnar på denna låt just nu och städar rummet:



Helt okej låt, gillar dock bara de första fem minuterna hihi

Imorgon är det engelska nationella! Har provet mellan 08.05 och 10.35, sen inga fler lektioner! Då har jag tänkt åka till Johan först, sen åker vi hit till mig, hämtar Ian på dagis och tar det lugnt :)

Men hur mår jag annars? Jag börjar bli trött och det är riktigt bra för jag måååste sova, kan inte komma sent imorgon för då får jag inte göra provet, det oroar jag mig för... Hoppas hoppas hoppas!
Annars har min mage varit jätteuppblåst halva dagen och den är fortfarande lite. Ont som satan har det gjort men det har gått över! Mens är inte min grej asså... :P

Men godnatt på er hörrni! Ska fixa iordning i min väska och så IFALL att jag vaknar för sent så att jag bara kan klä på mig, i med linserna, fixa håret och borsta tänderna, sen ruuusa ut.
Wish me luck ;) haha

Förresten, NU ÄR SOMMAREN HÄÄÄR! Fyfaaaan vad underbart säger jag bara. I'm så happy. Kommer dock att vara lite molnigt från onsdag/torsdag och kanske regna men det är ju ändå varmt. Kollade på vaderkanalen.se och 17 grader ute NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0