GRATTIS ÄLSKLING, 17 ÅR!

Nu har jag precis lagt på telefonen med Nicole. Vi har snackat lite och hon måste plugga inför ett matteprov imorn. JOBBIGT!
MEEEN!!!! Om en halvtimme fyller hon SJUTTON-FUCKING-ÅR och det ska firas i helgen! SER SÅÅ MYCKET FRAM EMOT DET, hon firar ju sig aldrig haha det blir bara att när nån av oss fyller år går vi ensamma och äter på restaurang och den andra bjuder. Min älskling och bästa vän :) GRATTIS!!!!

Idag har jag bara varit med Johan efter skolan och vi hämta Ian från dagis, sen kom mamma och hennes kompis vid halv sex, sex. Och nationella provet gick väl sådär.. Jättekonstig var den och alla jag pratat om det med har hållt med mig!

MEN GRATTIS MIN BABY!!!!!! Nya bilder på oss ska bli men de här får duga sålänge ;)



Kommentarer
Postat av: Josefiiiiiin

Hihi tack! :$

Hahaha jag köper dom åt dig homie! <3

2011-05-11 @ 09:30:43
URL: http://sjuttoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0