Fest ikväll!

Idag har jag gjort en god gärning. Såg påväg hem från tunnelbanan att en liten snigel försökte ta sig fram och bort från den skinande solen så jag lyfte på den och satte ner den under några buskar :)
Men nu ÖSregnar det ju :( Kefft väder säger jag bara. När ska det fina komma tillbaka????

Är iallafall hemma nu och har städat, dammat, damsugit och skurat mitt rum! Det enda som är kvar är att ta en dusch och fixa mig. Vill göra det innan jag ska hämta Ian från dagis men blir så ledsen på vädret :(
Skitsamma det är partytime ikväll!! Gonna be fun hoppas jag! :D
Och Martin (som har festen) har en pool så jag tar med mig bikini till mig och Ida utifall att det blir av :) Vill dock inte doppa huvudet pågrund av mina linser (och smink också förmodligen :P) för idag ska jag byta linser, tappa mitt ena i rulltrappan idag så då är det bara att slänga andra också haha. Men det är lugnt, har ändå haft de för länge.

Nu ska jag sluta snacka onödiga saker som vanligt och ska gå och hämta Ian nu istället. Roger ringde och fråga om jag kunde hämta honom så att han hinner äta och sen vila lite. Hinner inte duscha då :(
Eller kanske! Om jag skyndar! Det regnar ju ändå som fan och jag vill inte ut i det :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0