Hår

Det är en film på fyran med Angelina Jolie och hon har typ världens finaste frisyr! LOVE IT



Här ser man inte så bra men det är som tre inbakade flätor uppe på huvudet, resten utsläppt i hästsvans. VILL OCKSÅ HA SÅ LÅNGT HÅR!!!!!!!!!!!


Jag har iallafall planerat att kolla på de tre senaste Harry Potter filmerna (har glömt allt från de!) Det är alltså Pheonix ordern, Halvblodsprinsen och Dödsrelikerna del 1.
Funderar på att platta håret också, inför imorn för jag vet inte hur jag vill ha det, kommer inte på vad jag ska ha på mig heller inför imorgon... Det är ju Nicoles födelsedagsfest! Hon sa att jag inte ska ha nåt speciellt så det får väl bli nåt som man har både till vardags och lite mer festaktigt. Men det är ju inte så att jag klär upp mig som att jag ska på bal varje gång jag ska på fest (läs: nångång) hehe

Jo, men det blir nog platta håret trots allt! Tyvärr har jag inte tänkt på att tvätta ur allt balsam så det kommer att se fettigt ut :( Men det är ju inte så mycket balsam i så det löser sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0