Att man kan vara såhär trött!

Jag är så död man kan vara... Orkar inte stå eller gå och definivtivt inte vara i skolan och sen skynda mig till jobbet och jobba. Det enda jag vill göra är att gå tillbaka till min underbara säng och sova hela dagen! Och natten!
Är verkligen inte taggad inför en till skolvecka men nu är det ju inte långt kvar så jag ska hålla ut! Vi kommer nog inte att ha så mycket att göra i vilket fall som helst. Eller så blir det väl att för en gångs skull jobbar man som hårdast, ända till slutet? :O

Aja skitsamma, jag är trött och babblar. Ska ta på mig kläder och borsta tänder, sen går jag. Orkar inte sätta in linserna, sminka mig, ha fina kläder på mig. Jag orkar inte ens äta!
Vi hörs! Med ett lite roligare inlägg får man hoppas haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0