Äntligen!! Efter tre år typ..

Jag är så glaaaad! Alex har hittat en låt som jag letat efter i typ tre år xD
Eller... Jag har inte kunnat leta eftersom att jag inte vetat vem som sjungit den och vad låten heter, kommer bara ihåg melodin. Och som jag sagt innan- jag ÄLSKAR gamla låtar eller låtar som påminner om gamla tider :D

Alex sa att hon skulle försöka ta reda på låten från sin pappa som tydligen kan allt på classiker. Tur för mig då!




Jag, Alex och Madde i skolan förra veckan hehe

Hursom helst. Jag vill inte prata varje dag jag jobbat om hur det gått för mig, tror inte att det är så kul att läsa om haha, men det var mer än jag hoppats på idag så jag är ganska trött, men jag stängde i tid i varjefall!

Kommentarer
Postat av: Nicole

ÅÅÅÅÅÅÅHHHHHH!!! älskar låten!

2011-05-14 @ 09:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0