You know you make me wanna shout!

Kollar på America's got Talent på 4an och ett gäng svarta killar som dansade. Fyfan vad grymma!

Hur som helst!
Har haft en soft dag. Normal skoldag men jaa.. Väldigt tråkig nu för tiden..
Efter jag slutat stod jag utanför skolan och snacka lite med Carolina från skolan och sen gick jag till Vivo och köpte sushi haha
Ooooh! Ett till gäng killar från gospel sjöng Shout! från mina favoritreklam haha! Den med Libresse tamponger ^^

När maten var köpt åkte jag till Johan och åt där sen tog vi det bara lugnt. Kollade på tv och så, gick till hans pappa och åt middag sen åkte jag hem och han gick för att spela fotboll ^^

Ska sova snart, vill bara äta några gifflar först ^^
Jag behöver seriöst hjälp... Snacka om bullmani!



Mmmmmm heaven!



Ni måste hålla med om att den är grym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0