Min dag

Hej!
I am Sam sattes nyss på på 4an. Vet inte om jag klarar av att se den, den är så sorglig...
Men den är så bra!

Idag har jag iallafall vart i Skogås hos Filip. Vi tog det bara lugnt och chilla. Det var jättetrevligt! :)
Var där vid halv sex och åkte därfrån med 22.50 pendeln.
Nu är jag väldigt trött så när filmen är slut (har besätmt mig för att se den) så kommer jag däcka. Om inte innan haha

Börjar jobbet klockan tre, slutar nio om inte tidigare så det är skönt! Inga stängningar! Sååå underbart haha
Så får man OB också så det är soft :D
Om fem minuter så har Never Back Down laddats klart. Får väl se den snart, hoppas att den är bra ^^


Kommentarer
Postat av: Lii

Vart kmr glasögonen ifrån? :D

2011-03-08 @ 11:04:12
Postat av: Maxine

H&M :) för ca 70 kr

2011-03-08 @ 17:58:05
URL: http://zini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0