OC

Har inte kunnat logga in, bara jag som haft problemet?
Hur som helst är jag hemma. Mamma sover så jag tar hand om Ian, han slänger saker här och var, tuggar på allt, dreglar på allt, tar sönder saker och skriker till lite då och då.
Hahaha nej, han är inte så jobbig som det låter.

Nu börjar OC också och Johan är påväg hit så han är väl här om en halvtimme kanske?

Har haft en trevlig dag idag och orkar man med att jag inte allt gick upp den tiden jag hade tänkt utan nu en timme för TIDIGT! Så jag var utanför Riksdagen kl 8!
Jaa.. Smart som jag är, men till mitt försvar så har trötthet en större biverkning än man tror!

På Riksdagsbesöket gick det bra! Lite tråkigt då och då eftersom att jag verkligen inte är insatt i politik alls men det var skönt att inte ha lektioner och efter det träffa jag Ida och vi gick och sushia!
WONDERFUL!

När vi var klara och hon skulle börja skolan åkte jag bara hem! Och nu är jag här och ska kolla lite The OC!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0