Utan dina andetag.

Tjaabba!

I vardagsrummen luktar det sushi! Gissa vad jag och mamma gjort ;)

Var i skolan idag. DÖDSTRÖTT men jag höll mig vaken! Hade spanskaprov också och var inte beredd på det frågorna skulle vara på och så, men som tur är så var det lätte frågor och förhoppningsvis får jag bra på det!

Jag slutade 11.40 idag för man fick gå när man var klar med provet. Då gick jag och mötte upp Nicole, my babe och vi åt lunch och pratade. Det gamla vanliga!
Hon behövde vara hemma två så jag åkte hem och har bara kollat på tv sen somna jag i ca tre timmar och är fortfarande trött. Men jag var jättehungrig och mamma var väl också det, trots att hon mått illa hela dagen så jag åkte till Kista och köpte mat åt oss!

Nu är jag jättemätt och har lite ont i magen, har haft magknip hela dagen men jag hoppas att det går över till imorgon :)
Då är det skola, sen helg! Vet dock inte vad jag ska göra imorgon, det återstår att se :)

Dagens låt också!



Kent är inte riktigt min musiksmak men jag gillar den här låten! Den är så fin
Och Kärleken väntar :) (klicka om ni vill höra)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0